تیم ملی اسپانیا به دنبال سه گانه رویایی
»» تبلیغات
»» آرشیو ماهیانه
»» پیوند ها
  • سایت گل
  • عشق
  • بارسا نیوز
  • خاطرات
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران بارسلونا و آدرس fansbarca.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تبلیغات
»» تیم ملی اسپانیا به دنبال سه گانه رویایی

  یكشنبه سی ام ژوئن یكی دیگر از برگ های تاریخ فوتبال جهان رقم خواهد خورد . در این بازی دو تیم قدرتمند و مدعی اسپانیا و برزیل در فینال جام كنفدراسیون ها در مقابل یكدیگر صف آرایی خوهند كرد.

این بازی برای اسپانیایی ها بسیار مهم است و قصد دارند با به دست آوردن جام كنفدراسیون ها سه گانه رویایی را به دست بیاورند. سه گانه ای كه تیم ملی برزیل در سال 1950 آن را یك بار به نام خود ثبت كرده است. از روزی كه تیم های شركت كننده در جام كنفدراسیون ها مشخص شدند اسپانیا رقیب اصلی برزیل بوده و همگی فینالی بین این دو تیم تصور میكردند كه حال این اتفاق افتاده است. ستاره این بازی ها بازیكن جوان برزیل نیمار داسیلوا اعلام كرده كه وی با هم تیمی هایش هم قسم شده تا به سلطه اسپانیا بر فوتبال جهان در این بازی خاتمه دهند اما بازیكنان اسپانیا هم انگیزه خاص خود را دارند. اسپانیا در فینال چهار مسابقه رسمی و معتبر اخیر دنیا حضور داشته و سه عنوان ( دو یورو و یك جام جهانی)به دست آورده و اگر موفق شود جام كنفدراسیون ها را هم به افتخاراتش اضافه كند به سه گانه رویایی رسیده است . افتخاری كه هر تیم ملی در جهان خواهان اوست و خیلی ها علیرغم شایستگی هایشان هرگز موفق به به دست آوردن آن نشده اند.

تیم ملی برزیل تا به امروز دو بار این افتخار را كسب كرده ؛ این تیم در سال های 1950 و 1994 موفق شده عنوان جام جهانی ، یورو كاپ آمریكای جنوبی و جام كنفدراسیون ها را كسب كند. تنها تیمی غیر از برزیل كه چنین افتخاری دارد تیم ملی فرانسه است كه موفق شد در سال 1998 به ترتیب جام جهانی ، جام كنفدراسیون ها و یورو اروپا را به دست بیاورد. 

این بار نوبت تیم ملی اسپانیا است كه چنین افتخاری كسب كند و بازیكنان این تیم برای به دست آوردن سه گانه رویایی هر چه در توان داشته باشند در زمین به نمایش خواهند گذاشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده توسط roominamessi در تاریخ شنبه 8 تير 1392برچسب:اسپانیا,

»» تبلیغات
»» نویسندگان
»» دیگر امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 52073
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

كد موس بارسا : تك كد